Kjøpsbetingelser
GENERELLE OPPLYSNINGER
Varer kan bestilles i nettbutikken hele døgnet. Kort tid etter at du har sendt bestillingen vil du motta ordrebekreftelse på e-post. Du må kontrollere at alle detaljene er korrekte. I tilfelle feil ber vi deg ta kontakt straks.
Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgte selv om det ikke er oppgitt på nettsiden.
All personlig informasjon som mottas fra kunden er konfidensiell og vil aldri deles med tredjepart.
PRISER
Alle priser er oppgitt med moms.
RESTSALG
Ved restsalg kan varen bli erstattet med vare med annen farge eller motiv.
BETALING
Betaling skjer via PayPal. Du kan velge å betale med kort eller PayPal konto.
FRAKTALTERNATIVER
Normalt vil varene bli sendt med Posten eller PostNord.
HENTING - Du kan hente din bestilling i vårt trykkeri på Blindern i Niels Henrik Abels v. 7, 0851 Oslo. Henting må avtales.
Du vil motta e-post fra oss når ordren er klar for henting. Vennligst vent på mailen!
LEVERING OG LEVERINGSTID
Pakken sendes normalt i løpet av 1 - 4 virkedager etter bestilling. Hvis ikke varene er kommet frem innen 5 - 7 dager bør kunden ta kontakt med oss.
For bestillinger offline og varer som lages på bestilling (f. eks. personaliserte varer), vil leveringstiden være noe lenger.
NB! Pakker som blir sendt i retur grunnet unnlatelse av henting på postkontor, medfører gebyr. Gebyret trekkes fra ved eventuell tilbakebetaling for varene.
BYTTE OG RETUR
I NETTBUTIKK: Private kunder har 14 dagers angrefrist fra varene er mottatt. Angretten gjelder ikke personaliserte varer med eget navn, alder, tekst, o.l.
Kjøpesum vil tilbakebetales når varen mottas ubrukt og skadefri. Returporto betales av kunde. Kunden må ta kontakt med oss skriftlig før varene sendes i retur. Varer som blir returnert uten returbekreftelse fra oss tas ikke i retur. Returer sendt til oss som Brevpost må ha avsendersadresse på emballasje.
VED HENTING AV NETTORDRE: 14 dagers angrefrist begynner å løpe når e-post om at ordren er "Klar for henting" er sendt. Dersom hentebekrefelsen ikke er mottatt innen 3 virkedager ber vi deg sjekke spam/søppelmappe. Vi har ikke ansvar for tilfeller hvor kunden ikke har fått hentebekreftelse fordi den har havnet i spam-mappe.
Du kan også alltid sjekke status på din bestilling ved å logge deg inn på nettsiden og gå til "Min konto" --> "Mine bestillinger" eller kontakte oss.
NB: Å unnlate å hente pakken er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med fraktkostnader tur-retur og et gebyr pålydende kr 350,- for behandling av saken.